Lelaki B4kar Diri Meningg4l Dvnia

KANGAR: Lelaki yang melecur badan 96 peratus selepas nekad membakar dirinya di Jalan Kampung Syed Omar Bintong, di sini pada malam semalam, disahkan meninggal dunia di Hospital Tuanku Fauziah (HTF).

Perkara tersebut dimaklumkan Ketua P0lis Daerah Kangar, Supt Wari Kiew kepada media selepas pihaknya menerima makluman tentang keada an terkini lelaki berusia 28 tahun itu.

Terdahulu, AlHijrah Online melaporkan seorang lelaki nekad meminvm petr0l dan memb4kar diri di dalam kereta gara-gara k3cewa selepas mengetahui bek4s teman wanitanya mempunyai kekasih lain.

Tambah Wari, keluarganya memaklumkan bahawa m4ngsa merupakan se0rang pes4kit psiki4tri yang masih menerima rawatan sebagai pes4kit luar di Jabatan HTF.

Sebelum ini m4ngsa dikatakan pernah cuba membvnuh diri pada Januari dan Selasa lalu sebelum diselam4tkan keluarganya.—AlHijrah Online

Sumber: AlHijrah Online

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Lelaki B4kar Diri Meningg4l Dvnia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*