Nahas m0tosikal, bayi terkelvar dari k4ndungan ibu sud4h meningg4l dvnia

Se0rang bayi lelaki yang terkelu4r daripada kandung4n ibunya dalam kemal4ngan membabitkan dua m0tosikal disahkan meningg4l dvnia tengah malam tadi, selepas lima jam bertarung nyawa.

Menerusi lap0ran BH Online, m4ngsa Nur Hasliza Yazaib, yang s4rat h4mil maut selepas motosikalnya bertembvng dengan sebuah motosikal lain di Kampung Lumpur, Pasir Mas petang semalam.

Suami m4ngsa Mohd Khairi Hasbullah berkata, dia hanya mampu men4ngis sebaik d0ktor memaklumkan anak keempatnya itu g4gal diselam4tkan namun reda bayinya ‘pergi’ bersama isteri.

Kredit foto: Harian Metro

Malah, dia kini bimbang dengan keada an anak kedua Nurul Iman Maisara, 6, yang turut membonceng bersama isterinya dan sedang berada di unit rawatan rapi (ICU) akibat ceder4 par4h di kepaIa.

Difahamkan, Mohd Khairi sudah melarang isterinya yang berusia 25 tahun itu supaya tidak menunggang motosikal sendiri tetapi m4ngsa bersungguh-sungguh meminta keben4ran.

“Kami menunggang dua motosikal beriringan. Isteri saya membawa seorang anak manakala dua orang lagi bersama saya untuk ke kedai runcit berhampiran.

“Motosikal yang ditunggang se0rang rem4ja lelaki terb4bas dan memasuki laluan kami serta hampir berl4nggar dengan saya, tapi saya semp4t mengelak.

“Rupanya dia bertembung dengan mot0sikal isteri di belakang saya,” kata bapa berusia 31 tahun itu.

Rem4ja tersebut, Muhamad Shakim Muhamad Zaki dilap0rkan meningg4l ketika menerima raw4tan di H0spital Pasir Mas (HPM).

Meninjau beberapa posting di laman Facebook, ahli keluarga Allahyarham Nur Hasliza berkongsi rasa hiba selain mendoakan m4ngsa ditempatkan di kal4ngan orang-orang beriman.

Sumber: BH Online (1) & (2)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Nahas m0tosikal, bayi terkelvar dari k4ndungan ibu sud4h meningg4l dvnia"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*