Khabar Duk̷a, ‘Aj̷aImu Bersama Kereta Kesayangn..’Ielaki M̷eninggaI, 2 K̷anak2 Ceder4 Kereta Bert̷embung Van.

LAHAD DATU: Seorang lelaki ma.ut manakala tiga yang lain termasuk dua kanak-kanak cede.ra dalam pertem.bungan dua buah kenderaan di B.atu 9, Jalan Silam, Lahad Datu pada jam 10 pagi ini.

Pegawai Penguasa Jabatan Bomba dan PenyeIamat Malaysia (JBPM) daerah, Samsoa Rashid berkata, lelaki itu disahkan mninggal dunia di lokasi ke.jadian setelah kereta Proton Saga dinaiki bertem.bung dengan sebuah van Hiace.

Seorang wanita dan dua kanak-kanak berusia tiga tahun dan enam tahun yang menaiki van tersebut turut mengalami kecede.raan.

Tiga mngsa yang cede.ra, Norhada Mohd Noor,34; Muhammad Amir Haziq Alsari, 6; dan Nur Aileen Aisyah Alsari, 3.

“Pihak kami menerima panggilan kecema.san mengenai kemaIangan ini pada jam 10 pagi tadi dan tiga jntera bomba bersama sembilan pegawai dan angg.ota berge.gas ke lokasi ke.jadian.

“Sebaik sahaja tiba, kami dimaklumkan empat individu terlibat dalam kemaIangan ini dan dua kanak-kanak yang cede.ra telah dihantar ke h0spital oleh orang awam manakala seorang lelaki m.aut dan seorang lelaki.

Jelas beliau, makIumat mgsa yang mninggaI dunla tldak diperoleh.

Namun menerusi laman facebook mmngsa yang mninggaI dikenali sebagai Yusmin Yusof. Berita berkenaan disahkan juga oleh ahli keluarga mngsa.

Pmerg1an arwh amat menyedlhkan kenalan yang mengenalinya. Arwh seorang yang baik dan sangat senangi.

Salam tkziah. Semoga arwh ditempatkan bersama orang yang beriman dan soleh.

Al fatihah.

Sumber: utusan / dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Khabar Duk̷a, ‘Aj̷aImu Bersama Kereta Kesayangn..’Ielaki M̷eninggaI, 2 K̷anak2 Ceder4 Kereta Bert̷embung Van."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*