(Video) Gadis TikT0k m4ut terj4tuh dari tingkat 9 ketika r4kam gamb4r seIfie matahari terbenam di atas bumbung

Seorang gadis TikT0k m4ut terj4tuh dari bangunan 9 tingkat selepas memanjat bumbung bangunan kediaman bagi mer4kam video/gambar untuk kandungan akaun TikToknya.

Kubra Dogan, 23, terdahulu menziarahi sepupunya, Helen, 16, pada Jumaat lalu di Istanbul, Turki sebelum kedua-dua mereka mengambil keputusan untuk membuat rakaman video di atas bumbung.

Kebetulan pada ketika itu matahari sedang terbenam (jam 7.30 petang) dan dua gadis berkenaan segera memanjat bumbung untuk merakamkan detik indah itu sambil bers3lfie.

Dalam masa yang sama, Dogan meminj4k bahagian bumbung berwarna kelabu tanpa menyedari penutup itu sebenarnya adalah plastik, menyebabkan penutup tersebut pecah dan Dogan terj4tuh dari ketinggian 160 kaki.

Sepupunya yang terkejut melihat kejadian itu segera berlari ke rumah dan memberitahu keluarga mengenai apa yang telah berlaku lalu membuat panggilan kecemasan untuk meminta bantuan.

Beberapa minit kemudian, paramedik tiba di tempat kej4dian. Malangnya Dogan disahkan telah meningg4l dunia tanpa sempat diberikan sebarang bantuan perubat4n.

Ahli keluarga mangsa sedang mempertimbangkan untuk memfailkan saman terhadap kontraktor bangunan yang dipertanggungjawabkan kerana,

memasang penutup plastik tersebut. Mereka nekad untuk mengheret kontraktor berkenaan ke mahkamah untuk menuntut keadilan bagi pihak D0ogan.

Sumber: Daily Mail

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "(Video) Gadis TikT0k m4ut terj4tuh dari tingkat 9 ketika r4kam gamb4r seIfie matahari terbenam di atas bumbung"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*