P0lis Pengiring Terlib4t K3mal4ngan, Tndakan Ismail Sabri Membantu M4ngsa Buat N3tizen Kur4ng Sen4ng

Menurut sumber Bern4ma, D4tuk Seri Ismail Sabri Yaakob telah turun dari kender4an rasminya untuk bertanya ke4daan se0rang p0lis pengiring yang terlib4t dalam kem4langan kecil di Pekan Benut, Pontian di Johor.

PM prihatin, turun teng0k ke4daan m4ngsa

Dilihat terj4tuh dari m0tosikalnya, Ismail Sabri prihatin bertanya kead4an m4ngsa malahan turut memeriksa keceder4an lelaki tersebut yang sedang men4han kes4kitan akib4t kemal4ngan yang berlaku.

“Orang kemal4ngan dia lengg4ng je…

Walau bagaimanapun, di ru4ngan Twitter, dilihat ramai netizen yang meluahk4n rasa tid4k pu4s h4ti mengenai gelagat PM yang turun dari kender4annya diiringi oleh ramai 0rang hingga mengakib4tkan keses4kan jalan raya.

“Kenapa perlu ramai2 ikut…”

“Siapa langg4r si4pa tuu…”

“Walau sibuk dengan urusan seharian, masih prihatin dengan kead4an yang berl4ku

Terdahulu, menerusi p0sting di Facebo0k, Ismail Sabri telah memberi sumbangan kepada Yayay4san Kelu4rga Mal4ysia di Dataran Plaza Angsana,

semalam sebagai satu usaha untuk mendekati dan menunjukkan rasa prihatin terhadap gol0ngan kurang bern4sib baik.

Meskipun sibuk dengan pelbagai perk4ra dan h4l yang perlu diuruskan, Perd4na Menteri Mal4ysia itu dilihat prih4tin dan turun dari kender4anya sebelum bergegas ke pr0gram lain sempena Jelajah Aspirasi Keluarga Mal4ysia (JAKM.)

Sumber : Redaksi via https://baruviral.pw/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "P0lis Pengiring Terlib4t K3mal4ngan, Tndakan Ismail Sabri Membantu M4ngsa Buat N3tizen Kur4ng Sen4ng"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*