Terima Kasih Atas Penge,nalan Kita 10 Tahun” – Perk0ngsian ‘Vide0’ Sahabat Menln,ggal Duni4 Buat Netlzen Seb4k.

Insan yang berada di sisi kita ti.dak kira sama ada dalam keadaan su.sah mahupun ketika senang. Itulah yang dipanggil sahabat. Semua orang pastinya mempunyai sahabat. Sahabat diumpamakan mentari yang menyinar.

TONTON RAKAMAN VIDEO DIBAWAH SEKALI

Tanpa sahabat, kos0nglah ji.wa kita. Ikatan persahabatan pasti terjalin dengan janji-janji mahu sehi.dup sema.ti dan tidak berga.duh. Hal ini sama seperti perk0ngsian se.bak di laman TikT0k yang kehila.ngan rakan baiknya. Se.bak!

Menerusi perk0ngsian vide0 berdurasi kurang satu minit itu, pengguna TikT0k bernama Mirae meluahkan rasa se.bak kehila.ngan sahabat tersayang. 10 tahun kenangan bersama ternyata sungguh be.rat untuk ‘melepaskan’ sahabat tercinta pergi menghadap Illahi.

Meskipun be.rat dan pa.hit untuk diterima namun kehidupan perlu diteruskan. Mirae dan arw.ah rakannya, Ain, turut berjanji untuk hidup berjiran apabila mereka mendirikan rumah tangga kelak.

TERIMA KASIH SAHABAT ATAS PENGENALAN KITA SELAMA 10 TAHUN INI

Dalam vide0 tersebut, Mirae juga berkongsi tangkap layar mesej Whatsapp yang dihantar oleh arw.ah Ain meminta maaf dan mohon halalkan segala makan dan minum sepanjang 10 tahun perkenalan mereka. Alahai….

Menjengah ke ruangan komen, Mirae menjelaskan sahabatnya pergi aki.bat dija.ngkiti wa.bak C0vld-19 kateg0ri 5. Dia menza.hirkan ribuan terima kasih kerana mendoakan sahabat tercintanya.

“SEMOGA AR.WAH TENANG DI SANA”

Perk0ngsian vide0 tersebut sudah tentunya turut mengundang se.bak neti.zen. Rata-rata mereka mengucapkan tak.ziah dan mend0akan arw.ah sentiasa tenang selain ditempatkan di kalangan orang beriman.

Bukan itu sahaja malah neti.zen turut mena.ngis dan se0lah-0lah memahami apa yang dirasai oleh Mirae. Sahabat sahaja sehingga ke syurga. InsyaAllah.

KOMEN NETI.ZEN :

RAKAMAN VIDEO :

Terima Kasih Untuk 10Tahun Kita Wahai Sahabat Dunia Akhirat pic.twitter.com/I3xTx4ujfZ

— video rendom https://twitter.com/NEhlart/status/1501074010527780866?ref_src=twsrc%5Etfw

*Semoga ditempatkan dalam kalangan orang beriman. Amin…

Sumber : TikT0k Mirae / SL via majalah-utusan

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Terima Kasih Atas Penge,nalan Kita 10 Tahun” – Perk0ngsian ‘Vide0’ Sahabat Menln,ggal Duni4 Buat Netlzen Seb4k."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*