(Video) Kisah se0rang l3laki bvt4 yang dikurni4kan p3nglihat4n semas berada di hadapan Kaabah dengan lzin Allah SWT . Subahanallah

Perkongsian sebuah video pendek memaparkan kisah se0rang lelaki but4 dikurniakan penglihatan saat berada di depan Kaab4h Dengan lzin Allah SWT. Jika benar apa yang berlaku maka ianya adalah dengan keku4saan Allah SWT .

Tiada apa yang mvstahil dengan keku4saan Nya. Sesungguhnya beruntvnglah bagi mereka yang dilimp4hkan kurnlaan Nikmat oleh Yang Maha Ku4sa. Maka marilah kita sentiasa berlman hanya kepada Allah SWT dan dijauhi daripada d0s4 Sylrik kepada Nya.

Se0rang lelaki tua mengg3mp4rkan j3maah yang berada berhampir4nnya apabila tiba-tiba berdiri sambil m3njerit dan m3nangls, selepas s0lat asar di Makk4h.

BeruIang kali lelaki tersebut meI4ung kesyukvran kepada Allah SWT membuatkan semua 0rang tert4rik untuk tahu apa yang sebenarnya berlaku lap0r Myn3wshub.

Ya Allah mataku sudah b0leh melihat, aku sudah b0leh melihat, Allahuakbar.. ratap lelaki tva tersebut yang mendakwa dirinya selama ini but4, namun tiba-tiba diizinkan Allah Taala untuk melihat pada petang itu.

Hal ini membuatkan 0rang sekeliling lelaki tva berkenaan mula meIaf4zkan tahniah dan memuji-muji keb3saran Allah SWT terhadap hambanya.

Salah se0rang s4ksi turut bertind4k m3rakam aksi lelaki berkenaan sebelum m3muatnaik vlde0 ke laman s0sial, membuatkan dalam masa sek3jap sahaja rak4man itu menjadi vir4l.

Kebanyakan p4ge Fac3b00k berkaitan lslam turut dilihat mula berk0ngsik4n vlde0 tersebut yang seperti dij4ngka, mendapat perhatian ramai.

Pemeriksaan kami bagaimana pun mendapati, ada pihak mend4kwa aksi lelaki dalam vlde0 tersebut sebenarnya cuma lak0nan se0rang pencvri pr0fesi0nal,

iaitu taktik mel3paskan diri daripada pihak berkuasa namun tidak berjaya apabila dia tetap ditahan tak lama selepas itu.

Buat masa ini tak dapat dipastikan yang mana satu penj3lasan tepat bagi vlde0 yang sedang vlr4l ini sama ada lelaki but4 tiba-tiba b0leh melihat ketika s0lat Asar,

atau pun semua ini cuma lak0nan semata-mata. Namun jika dilihat semuIa pada rakaman, lelaki tua terbabit jelas memakai jam tangan.

Wallahualam.

Tont0n vide0 Lelaki But4 Seb4k Dikurniakan Penglihatan Depan Kaabah di bawah.

SUMBER : thenota via mediakini

Apa pendapat anda? Sudah Baca, Jangan Lupa Memberi Komen, Like Dan Share Ya. Terima kasih!

GoodNews menyajikan informasi sosial kemasyarakatan dan kebangsaan terkini. Vide0 disini hanyalah sebagai referensi berbagai ris3t dan pengumpulan,

d4ta seperti fot0 dan vide0 dari berbagai sumb3r yang dikemaskini dalam bentuk entertainment. Keb3naran hanya milik Allah SWT.

الْحَقُّ مِنْ رَبِّكَ فَلَا تَكُونَنَّ مِنَ الْمُمْتَرِينَ

“Kebenaran itu adalah dari Tuhanmu, sebab itu jangan sekali-kali kamu termasuk orang-orang yang ragu” (QS. al-Baqarah: 147)

Rasulullah ﷺ bersabda :”Barang siapa yang menyampaikan 1 (satu) ilmu saja dan ada orang yang mengamalkannya,maka walaupun yang menyampaikan sudah tiada (m3ningg4l dvnla), dia akan tetap memperoleh pahala.” (HR. Al-Bukhari)

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "(Video) Kisah se0rang l3laki bvt4 yang dikurni4kan p3nglihat4n semas berada di hadapan Kaabah dengan lzin Allah SWT . Subahanallah"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*