Empat M4ut Termasuk Bayl 11 Bulan Terkena Renj4tan Elektrik Di Bilik Air.

Satu keluarga termasuk se0rang pengasuh ditemui m4.ut dipercayai akib4t terkena r3njat4n el3ktrik di bilik air di sebuah rumah di Pulogadung, J4k4rta TimVr, Ind0 n3sia.

Memetik lap0ran Kompas, keempat-empat m4ngsa iaitu sepasang suami isteri berusia 37 dan 29 tahun, b4.yi 11 bulan dan se0rang pengasuh berusia 59 tahun.

Menurut Ketua Polis Pulogadung iaitu David Richardo, insid3n cem4s tersebut dipercayai berlaku sekitar 6 petang iaitu semasa si ibu memandikan b4yinya di dalam tab mandi menggunakan alat p3man4s air.

Namun m4lang tidak berb4u, ketika di dalam bilik air, berlakunya alir4n el3ktrik yang dipercayai berpvnca daripada alat pem4nas air yang digunakan m4.ngsa.

Si isteri menj3rit menyebabkan suaminya berg3gas ke bilik air namun dia juga terkena r3nj4tan el3ktrik.

Kemudian, pembantu rumah yang terdengar j3ritan itu juga pergi bilik air untuk melihat apa yang berl.aku sebelum dia turut terkena r3nj.4tan.

Rakaman nahas terkena r3njatan elektrik, sekeluarga termasuk bayi m4ut di tempat kejadian

Se0rang lagi pembantu rumah yang menyedari keja.di4n itu terus menghubungi pihak amb.ul4ns dan p0lis. Setibanya pihak berku.4sa di l0kasi keja.di4n, keempat-empat ma.ngsa dis4hkan m3nin.gg4l duni4.

Difahamkan, si4s.atan terp3rinci akan dilakukan bagi mengenal pasti pu.nca k3ma.ti4n sekeluarga tersebut.

Menurut David, pihaknya juga akan mendapatkan keterangan daripada ahli keluarga m4.ngsa yang lain.

Sumber : Kompas, JPNN

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Empat M4ut Termasuk Bayl 11 Bulan Terkena Renj4tan Elektrik Di Bilik Air."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*