Tuan guru Haji Wan Ali pondok lubuk tapah telah kembali ke r4hmatull4h . AL-FATIHAH

Sem0ga Ilmunya Diwarisi Bermanfaat Buat Kita Dan Dapat Kita Sebarkan Aamiin

Kembalinya Ke R4hmatull4h Tuan Guru Haji Wan Ali Pondok Lubuk Tapah. Sem0ga Ilmunya Diw4risi Dan Dapat Kembali Disampaikan Serta Dis3barkan. Al-Fatihah…

inn4lillahl w4inna llaihir4jiuun… Pondok Lubuk Tapah mendapat khabar dvk4 sebelum ini, Kembalinya Tuan Guru Hj Wan Ali (Pondok Lubok Tapah) ke R4hmatull4h. Perkhabaran disampaikan oleh Habib Mukmin.

Sama-sama kita d0akan moga-moga R0hny4 ditinggikan darj4tnya disisi ALLAH Taala dan ditempatkan bersama para s0lehin. Sem0ga ilmunya ada yang m3warisi dan dapat kembali disampaikan dan disebarkan. Al-Fatihah…

Tidak ada segala sesuatu yang ab4di di dunia ini, tak terkecuali m4nusia. K3ma ti4n pasti akan menimpa siapa saja, tak kenal tempat dan waktu.

Oleh karena itu, sebagai m4nusia, kita hanya bisa mempersiapkan segala sesuatu yang kemungkinan bisa terjadi.

K3mati4n selalu menyis4kan duk4 yang mendalam bagi setiap 0rang. Terlebih saat keluarga atau 0rang-0rang terdekat telah menemui aj4lnya, tentu hal ini menjadi p3ristiwa yang memiluk4n.

Sebagai m4nusia yang masih diberi kesempatan untuk hidup, sudah seharusnya selalu mendoakan 0rang yang sudah m3ni ngg4l agar diberi tempat terbaik di sisi Tuhan Yang Maha Kuasa.

Sumber: haliabara

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Tuan guru Haji Wan Ali pondok lubuk tapah telah kembali ke r4hmatull4h . AL-FATIHAH"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*