Pergimu Tiad4 G4nti..’ Suami Reb4h Ktika Bermain Bola Spak, Mnin,ggaI Ktika Dirwat.

Tanah Merah : Seorang guru lelaki disahkan mninggaI dunia semasa menerima rwatan di Hspital Tanah Merah apabila r.ebah ketika sedang bermain bolase.pak.

Mmgsa Mohd Nazran Che Mat,43, seorang guru yang mengajar di Sekolah Kebangsaan Pendok re.bah dipadang ketika sedang bermain bolase.pak bersama rakan rakannya terpksa dikejarkan ke Hspital Tanah Merah untuk menerima rwatan.

Arwh Cikgu Nazran yang merupakan seorang guru yang bergiat aktif dalam bolase.pak disahkan mninggaI dunia akibat sera.ngan jntung ketika dalam rwatanm

Apa yang berlaku mengu.ndang piIu keluarga dan insan insan yang mengenali arwh yang disifat mereka seorang insan yang amat baik disenangi semua orang.

Khabar duk.acita, Abang ipar saya Mohd Nazran Che Mat suami kepada Basyarida telah kembali ke rahmatuIIah pada petang tadi, Mohon sedekahkan Al-Fatihah -Ana Hafizah.

Terke.jut dan sdih Al-Fatihah buat sahabat guru ketika mula2 mengajar di bumi Lenggong dulu.

Walaupun sudah Iama tidak berjumpa. Beberapa su.suk tubuh dan wajah sahabat2 di Lengggong masih segar dalam ingatan termasuk lah arwh yang sangat baik dan ambil berat dengan kawan kawan, Tenang lah dikau wahai sahabat, abang Nazran – Mahzan.

Arwh Cikgu Nazran mninggaIkan seorang isteri dan 5 orang anak yang masih kecil.Jnazah akan dibawa pulang ke Machang selepas segala urusan di Hspital Tanah Merah selesai.

Semoga isteri dan anak anaknya tabah atas kehilangan insan tersayang. moga r0hnya tenang disana. Al fatihah.

sumber: dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Pergimu Tiad4 G4nti..’ Suami Reb4h Ktika Bermain Bola Spak, Mnin,ggaI Ktika Dirwat."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*