“Mampos Nak Jawab Kat Sana,”-Izara Aishah Bengang Netizen Banding-Bandingkan Neelofa Dan Fazura

Izara Aishah memberi teguran terhadap seorang netizen yang cuba membanding-bandingkan di antara pelakon Nur Fazura dan Noor Neelofa di media sosial.

Menerusi ciapan Izara di laman Twitter, Izara merasakan ramai pihak cuba melagakan dua selebriti terkemuka itu tanpa sebab.

Foto: IG

“Tapi kalau tak betul niat dia begitu macam mana Dia ni nak jawab fitnah kat akhirat ni.

“Same goes to kak faz. Kalau niat kak faz post takde kena mengena dengan apa yang netizen dok cakap ni, mampos netizen nak jawab kat sana. Banyak sangat orang cuba melagakan mereka for no reason.”

Foto: Murai.my

Dalam pada itu, pelakon filem Pilot Cafe ini turut mempersoalkan tindakan segelintir netizen yang melakukan konten berunsur sedemikian.

“Dapat apa ye buat tweet, tiktok dan sebagainya berunsur begini? Is it fun to you people? Ha tunggu sat kat sana fun ka dak.”

Foto: twitter

Sebelum ini netizen juga pernah menyamakan warna baju dipakai oleh Neelofa yang seakan-akan sama dengan warna yang telah dipakai oleh Fazura ketika menjayakan Faztival Fazura baru-baru ini.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!

Jangan Lupa Juga Untuk Follow Kami di Page 

Sumber :cari via http://www.mediakita.dnq.news/

Be the first to comment on "“Mampos Nak Jawab Kat Sana,”-Izara Aishah Bengang Netizen Banding-Bandingkan Neelofa Dan Fazura"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*