Anak Selang Bunga Macam ‘Mat Saleh’, Nurul Syuhada Akui ‘Tutup Kilang’

Pastinya ramai yang mengenali pengacara yang cantik manis ini, Nurul Syuhada Nurul Ain Mohd Zain.

Anak kelahiran Negeri Sembilan ini, merupakan personaliti TV3 yang popular menerusi program, Majalah 3, Malaysia Hari Ini dan pernah menggondol Juara Malaysian Top Host pada 2005.

Bekas pengacara Nurul Syuhada Nurul Ain dan juga pasangannya Raja Amir Shah Raja Azwa bahagia dengan rumahtangga yang mereka bina diserikan dengan empat cahaya mata.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

A post shared by Nurul Syuhada Nurul Ain (@nurulsyuhadanurulain)

Comel-comel semuanya lebih manis bila anak selang bunga iaitu kelahiran anak berselang jantina; perempuan, lelaki, perempuan, lelaki.

Terbaru, perkongsian Nurul Syuhada nyata menarik tumpuan peminat dengan kecomelan anak-anaknya yang seakan-akan anak ‘Mat Saleh’.

Kecomelan anak-anaknya itu membuatkan wargamaya teruja. Ada yang memuji anak-anaknya.

Dalam pada itu, ada yang bertanya sama ada untuk menambah zuriat lagi, tanpa berselindung, Nurul Syuhada mengakui sudah ‘menutup kilang’.

Siapa sangka, rupanya kecomelan wajah anak-anak pasangan bahagia ini rupanya diwarisi oleh suami Nurul Syuhada, Raja Amir yang berdarah kacukan Melayun-Australia dari sebelah ibunya.

Selama 11 tahun melayari bahtera rumah tangga, Nurul Syuhada dan Raja Amir dikurniakan empat cahaya mata termasuk sepasang kembar iaitu Raja Abdul Mateen dan Raja Nour Emaan, 8, Raja Ahmad Shah dan Raja Aasiya Amaal, setahun.

Komen Netizen:

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

Sumber : https://www.keluarga.my/

Be the first to comment on "Anak Selang Bunga Macam ‘Mat Saleh’, Nurul Syuhada Akui ‘Tutup Kilang’"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*