Dikatakan Duda Terhangat Di Pasaran, Ramai Setuju Shuib Kini Nampak Lain

 

Sejak pemergian penyanyi terkenal, Siti Sarah Raissuddin pada Ogos tahun lalu, kehidupan Shuib dan anak-anak sentiasa menjadi perhatian ramai. Malah pelawak itu juga sering kali dikaitkan dan digosipkan dengan beberapa selebriti wanita yang lain selepas bergelar duda kepada empat cahaya matanya.

Sebelum ini juga, Shuib pernah dikatakan menjalinkan hubungan cinta dengan seorang wanita namun tiada sebarang kesahihan yang dimaklumkan. Baru-baru ini pula, temu ramah Shuib semasa di program MeleTOP telah menjadi bualan ramai apabila pelawak itu dijemput sebagai tetamu jemputan.

Shuib turut mendedahkan anak-anaknya kini sudah mula memberikan petunjuk inginkan ibu baharu supaya dapat menjaga dan menjadi peneman mereka. Walau bagaimanapun, Shuib masih lagi enggan berkongsikan mengenai statusnya kini kerana belum bersedia untuk mendedahkannya kepada umum.

@m.mish4 shuib ni hensem wehh 😭 #shuibsepahtu ♬ Shinunoga E-Wa – Fujii Kaze

Penampilan Shuib di dalam rancangan tersebut juga menjadi bualan ramai apabila ramai yang mengatakan dia sebagai duda yang terhangat di pasaran. Malah ramai yang turut memberikan pujian di atas penampilannya kini yang sering tampil kemas dan bergaya berbeza daripada imejnya semasa sebelum berkahwin.

Meninjau di ruangan komen, kebanyakan netizen turut bersetuju Shuib antara duda ‘hot’ yang semakin meraih perhatian ramai. Tidak kurang juga yang menganggap pelawak itu mempunyai aura yang tersendiri dan mampu membuatkan ramai terpaut dengan keperibadiannya.

“Shuib memang ensem cuma kita je lalai.”

shuib

“Korang baru perasan ke aku dah lama perasan dia hensem je.”

pelawak

“So kat sini terbukti yang kita semua bukan tak hensem tapi cuma takde duit je.”

komen

“Asal aku tengok dia macam handsome tetiba.”

tik tok

 

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih! 

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook Pen Pilot

sumber: https://himpunanceritalawak.com/

Be the first to comment on "Dikatakan Duda Terhangat Di Pasaran, Ramai Setuju Shuib Kini Nampak Lain"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*