Ibu K0ngsi Kelebihan $unatkan Bayi Lelaki Sewaktu Bayi Kerana Lebih Senang, Tak Ada P4ntang

Vide0 tersebut mem4parkan bay1 lelaki comel bernama Andika $elamat di$unatkan dan memaka1 pamper$ serta dikep1tkan ke atas untuk tidak meng4nggu tempat yang disvnat. Jelasnya juga, dia memilih untuk $unatkan anak lelakinya sewaktu bayi kerana menvrut sunnah, bayi lelaki boleh di$unat seawal umur tujuh hari.

 

“Alhamdulillah, Andika $elamat sudah berkhat4n. Dah baik dah, Syukur,” katanya.

Jelas kelihatan dalam v1deo tersebut Andika hanya bertenang dan tidak menang1s selepas pr0ses tersebut dijalankan. Pieeja juga menjela$kan lebih mudah untuk dij4ga kerana hanya memberi susu dan tiada sebarang p4ntang-l4rang perlu diikut seperti orang dewasa.

V1deo Player

“Ser0noknya kecil-kecil dah svnat. Senang nak jag4. Tak ada p4ntang makan kan,” kata $alah seorang pengguna TikT0k.

“BABY R1LEK JE BOLEH SENYUM-SENYUM…”

Men1njau ke ru4ngan k0men, ternyata kl1p di pamper$ Andika menarik perhatian warganet kerana terlalu comel dan dia tetap masih tersenyum dan tidak menangi$.

Ada juga ibu bapa yang bercadang untuk $unatkan anak lelaki mereka dan umur sesuai adalah sebelum mereka mula men1arap. Lebih menariknya, hanya mengambil masa selama tujuh hari untuk $embuh selepas di$unatkan.

 

Sumber: Sirap Limau

Be the first to comment on "Ibu K0ngsi Kelebihan $unatkan Bayi Lelaki Sewaktu Bayi Kerana Lebih Senang, Tak Ada P4ntang"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*