“Kucing Buat H4l Dalam Sinki,”- T1ndakan Lelaki Ini Buat Ramai Geli Hati.

Kucing memang ada kalanya n4kal dan boleh mel4kukan sesuatu perkara yang di luar jangkaan ramai. Sama juga mac4m gel4gat seekor kucing ini yang sempat membuang air di dalam sinki dapur semasa ditemu1 pem1liknya ini.

Gel4gatnya yang $elamba membuat h4l di sinki itu turut membuatkan pemil1k kucing itu terkedv melihatnya. Dalam masa yang sama, net1zen turut terh1bur melihat reaks1 pemil1knya yang membebel dengan gayanya yang tersendiri.

Di dalam v1deo yang dikongs1kan ini, kelihatan seekor kucing yang sedang duduk di dalam sinki dapur itu dengan pos1si yang mencur1gakan. Menurut pemiliknya, kucing itu telah membuat h4l dengan membuang air di dalam sinki dapur itu.

Lelaki itu kemudian mula membebel melihatkan kenak4lan kucingnya ini dengan gaya yang penuh sopan santun mengal4hkan syar4han. Lebih mencuit hati, kucing itu juga dilihat kekal di dalam sinki itu dan pasrah mendengar bebel4n dari pemil1knya.

Tidak lama kemudian, lelaki itu mula membuka paip untuk membersihkan kucing yang dipanggil sebagai Nana itu. Apa yang menariknya, kucing itu langsung tidak beredar walaupun b4dannya sudah terkena air seolah-olah tahu ianya adalah bala$an yang diberikan kepadanya.

Di ruangan k0men, rata-rata net1zen turut sama berdek4h melihat gaya lelaki itu memb3bel pada kucingnya ini. Dalam masa yang sama, net1zen turut terhibur dengan reaksi kucing itu yang seakan-akan pasrah mendengarnya.

“Kan dah ken4 tazkirah panjang…”

 

Sumber: HCL

Be the first to comment on "“Kucing Buat H4l Dalam Sinki,”- T1ndakan Lelaki Ini Buat Ramai Geli Hati."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*