Jumpa Di Syurga Mama..’ Bay1 5 Bln Mnin,gg4I Di Pngkuan lbu, Kreta Dipndu Bapa Trb4bas.

Temerloh: Bay1 perempuan berusia lima bulan ma ut seIepas kereta Proton Saga dinaiki bersama empat ahli keluarganya terba bas di Kilometer 33 Jalan Jerantut-Temerloh, di sini, semalam. Dalam kemaIangan kira-kira 8 malam, mangsa Miszara Amira Jaffery dipercayai dipa ngku ibunya Noor Azlina Mohd Shariff, 42, yang berada di tempat duduk penumpang hadapan kereta dipandu bapanya Jaffery Abdullah, 54.

Ketua Jabatan Si asatan dan Penguatk.uasaan Trafik Pahang, Superintendan Kamarulzaman Jusoh berkata, kejadian berlaku ketika mangsa bersama ibu bapa serta dua kakaknya berusia enam tahun dan lima tahun dalam perjaIanhu dari amer “Apabila sampai di tempat kejadian berhampiran jambatan Kuala Krau, kereta dipandu bapa mngsa hiIang kawaIan dan meIanggar bes1 penghdang jalan.

“Akibat kejadian itu, mmngsa mninggaI dunia di tempat kejadian, manakala pemandu dan tiga lagi penumpang mengalami kejadian itu,” katanya di sini, hari ini. Menurutnya, myat mngsa dibawa ke Hspital Sultan Haji Ahmad Shah (Hoshas) Temerloh untuk be dah si asat, manakala mmsa yang ced era dirwat di hspital sama. Katanya, pemandu kereta ptah kakl kiri dan cede ra di muka serta manakala penumpang hadapan cede ra di dalam pe rut dan dua mereka mengalami kecede raan di da.hi dan re tak kaki kanan.

“Ke.s berkenaan disi asat mengikut Sksyen 41 (1) Akta Pengangkutan Jalan 1987,” katanya. Salam tkziah buat keluarga adik Miszara Amira. Moga tabah atas kehiIangan anak tersayang. Al fatihah anak syurga. Sumber: hm via dbongkar

Perhatian! Pihak news.kini tidak bertanggungjawab terhadap komentar yang diutarakan melalui laman sosial ini. Ia adalah pandangan peribadi pemilik akaun dan tidak semestinya menggambarkan pendirian sidang redaksi kami. Segala risiko akibat komen yang disiarkan menjadi tanggungjawab pemilik akaun sendiri

Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page news.kini Ya.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Jumpa Di Syurga Mama..’ Bay1 5 Bln Mnin,gg4I Di Pngkuan lbu, Kreta Dipndu Bapa Trb4bas."

Leave a comment

Your email address will not be published.


*