“20 Ek0r ‘Kucing’ Ditemukan M4ti Bergelimp4ngan Di Pantai Bukit Keluang, Besut

BESUT, 6 Mac (Bernama) – Sebanyak 20 ek0r kucing jalanan ditemukan m4ti bergelimpangan dipercayai akib4t diracvn di kawasan peranginan Pantai Bukit Keluang di sini hari ini.




Kredit: Badrul Hafeezy

Saya mu4t n4ik vide0 itu di Faceb0ok dan ada yang beri cadangan untuk saya maklumkan kepada Jabatan Perkhidmatan Veterinar agar sias4tan lanjut dapat dijalankan,” katanya.

Kredit: Badrul Hafeezy

Beliau kemudian membuat lap4ran di Balai P4lis Kampung Raja pada 3.30 petang dan berharap pih4k yang tid4k bertanggungj4wab dalam in$iden itu akan menerima hukvman setimp4l.

Kredit: Badrul Hafeezy

Pengarah Jab4tan Perkhidmatan Veterin4r Negeri Dr Anun Man pula berkata pih4knya telah menerima lap0ran mengenai perkara itu dan akan menjal4nkan sias4tan lanjut.

Sumber: BERNAMA via http://tamanwanita.com/

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "“20 Ek0r ‘Kucing’ Ditemukan M4ti Bergelimp4ngan Di Pantai Bukit Keluang, Besut"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*