Pemuda m4ut kemal4ngan ketika bantu ibu hantar kek pelanggan

TUMPAT – Tid4k dapat menahan pilu, se0rang ibu berulang kali memeluk dan meratap hiba di sisi jas4d anak lelakinya yang m4ut akib4t kemal4ngan jalan raya.

Rozita Ramli, 40-an dilihat berulang kali meluahkan rasa tidak percaya anaknya, Shahrul Faieza Zamzuri, 20 sudah meningg4l dvnia sebaik ditemui di lokasi kej4dian di Kampung Alor Pasir, Wakaf Bharu di sini.

Rozita berkata, dalam kej4dian sekitar 2.40 petang tadi, anaknya itu dalam perjalanan pulang ke rumah mereka di Kampung Dusun Langgar, di sini selepas selesai menjalankan urusan penghantaran kek yang ditempah pelanggan.

“Anak saya kerap menawarkan diri menghantar kek yang saya buat kepada pelanggan dan hari ini dia membuat penghantaran di Kampung Tok Malek, tid4k jauh dari rumah.

“Saya tid4k menyangka hari ini adalah hari terakhir dia membuat penghantaran,” katanya yang dilihat beberapa kali meluahkan rasa bersalah kerana m4ngsa menemui aj4l atas urusan perniagaannya itu.

Situasi semakin pilu sebaik bapa mangsa yang baru tiba di lokasi dan terus menerkam ke arah anaknya yang berlvmuran d4rah itu sebelum kedua suami isteri,

terbabit meraung di sisi m4ngsa malah sebaik jen4zah ingin diangkat ke dalam trak p0lis, Rozita tiba-tiba longlai dan terp4ksa dipapah ahli keluarga.

Sementara itu, Timbalan Ketua P0lis Daerah Tumpat, Deputi Superintendan Mohd Razi Rosli ketika dihubungi mengesahkan kej4dian terbabit.

Beliau berkata, kejadian membabitkan perlanggaran sebuah mot0sikal dan l0ri yang membawa muatan batu kelikir untuk dihantar kepada pelanggan di Kampung Tok Malek.

“Ketika tiba di lokasi, m4ngsa yang menunggang motosikal jenis Yamaha Lagenda 115 dari arah bertentangan secara tiba-tiba masuk ke laluan lori menyebabkan berlaku perlanggaran secara berhadapan.

“M4ngsa meningg4l dvnia di lokasi dan dibawa ke H0spital Tumpat untuk proses bed4h sias4t. Sias4tan lanjut dibuat di bawah Seksyen 41(1) Akta Pengangkutan Jalan (APJ) 1987,” katanya.

Apa Pendapat Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Like, Komen Dan Share Page NewsKini Ya.

PERHATIAN: Pihak NewsKini tidak akan bertanggungjawab langsung ke atas komen-komen yang diberikan oleh pembaca kami. Sila pastikan anda berfikir panjang terlebih dahulu sebelum menulis komen anda disini. Pihak admin juga tidak mampu untuk memantau kesemua komen yang ditulis disini. Segala komen adalah hak dan tanggungjawab anda sendiri.

Jom sama2 join group ni.. Khas untuk sama2 kita share menu masing2..inshaAllah bermanfaat disana..TQ
Nak Join –> Klik Disini

Be the first to comment on "Pemuda m4ut kemal4ngan ketika bantu ibu hantar kek pelanggan"

Leave a comment

Your email address will not be published.


*